poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Nie opuszczam bloga!

Bardzo przepraszam, strasznie mi wstyd że tak bardzo zaniedbałam bloga. Mam napisanych kilka rozdziałów, ale nie chciałabym publikować ich z jakimikolwiek błędami. Ogłaszam więc, że poszukuję chętnej osoby do betowania rozdziałów. Jeśli znacie kogoś kto mógłby i chciałby to robić, lub same jesteście chętne, piszcie w komentarzach, z każdą chętną osobą skontaktuję się w tej sprawie. Jeszcze raz bardzo przepraszam i obiecuję poprawę. Kolejna notka będzie gdy tylko znajdę kogoś do betowania. Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytelników(jeśli w ogóle jakiś mam ;)). Do następnego rozdziału :)

4 komentarze:

  1. Ja mogę być betą :) mój mail: emersonn@o2.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hymm kiedys wpdlam na bloga przypadkiem, ale nie dodałam komentarza, gdzyż czekałam na nowy rozdział ;p jednak chcę żebyś wiedzała, że ktoś czyta tego bloga, więc kurczę z niecierpliwością czekam na notkę następną ;)) historia inna niż zazwyczaj, dlatego od razu mi się spodobała i naprawdę fajnie, że Miona uratowała wtedy życie Draconowi, no a teraz jemu dziewczynie ;))) czekam na więcej i serdecznie pozdrawiam ;*** hid.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałaś że nie opuszczasz bloga a notki nadal nie ma :cc Czekam na kolejny rozdział !! <3 http://dramiona-na-zawsze-razem.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem chętna do betowania ^^
    E-mail: julializuraj@gmail.com
    gg: 50451083 ^^ czekam na odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń